.

اشک هایم از همیشه شور تر هستند.

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

حتی تصور اینکه دوستم داشته باشی بغض است.حتی برای یک لحظه تصورش مرا به گریه می اندازد. واقعا نباید اینطور باشد.یک نر چقدر باید ضعیف و ته نمودار باشد.عق.نباید بگویید.نباید از این واژه استفاده کنید. از دوست‌ت دارم استفاده نکنید. هیچوقت هیچوقت.من باور نمی کنم و حالم به هم می خورد. چیزی نگو. می خواهم اشک هایم را مزه کنم.

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۰۳/۰۲/۲۱
... ...

تابش"

نظرات  (۱)

.

پاسخ:
سلام. نقطه هایت مرهم اند عزیز دلم، عزیز دلم،عزیز دلم.قربان تمام عق زدن هایت بشوم.قربان تمام خط هایی که بالا آورده ای. عزیز دلم. عزیز دلم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی