.

به نام داردن

پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲ ق.ظ

 

پیمان،پسر،پسری با دوچرخه،بچه،ورزتا،احمد جوان ،توری و لوکیتا.

_مهجورین سپهر سینماتوگراف

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۷
... ...

نظرات  (۳)

شروع اندرسون از bottle rocket 1996  بود؟

یا نه؟اره فکر کنم

۰۱ اسفند ۰۱ ، ۰۰:۵۴ کلمنتاین ‌‌

من چندتا فیلمی که از برادران داردن دیدم رو دوست داشتم و دلم می‌خواست باقی فیلم‌هاشونم ببینم. ولی هرچی گشتم نتونستم نسخه‌ی زبان اصلی بعضی‌هاشون رو پیدا کنم. اگر سایتی چیزی می‌شناسی که فیلم‌هاشون رو می‌شه ازش دانلود کرد بهم بگو (:

 

پاسخ:
سلام..
پس اهل دل هستی...

نقطه روی دست.
۰۱ اسفند ۰۱ ، ۰۱:۰۱ کلمنتاین ‌‌

الان که برات کامنت گذاشتم یادم افتاد سایت 30nama رو چک نکرده بودم چون عضویتم تموم شده بود و رفتم دیدم چندتا از اون‌هایی که ندیدم رو داره.

ممنون! پستت باعث یادآوری شد ((:

پاسخ:
https://mymoviefilm2.click/
اگر چیزی هم نداشته باشد می توانی درخواست بدهی..
اما اخرین فیلم داردن ها را فکر کنم از فیلمکو گرفتم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی