.

کلمات کلیدی

حالم خوب است.

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱ ب.ظ

 

. گوش، شنوا نبود. گوشِ شنوا نبود. فاصله میگیری دور میشی. تمام ذراتت. ستاره ت خاموش میشه. مرگ ستاره رو دیدم دقیقا کنار درخت انار. کنار دستای نحیفش. وقتی بچه بودم، میخواستم اهنگ‌ گوش کنم و سردم باشه. ما حرفامونو از دست دادیم. تو که فرانوسیم بلد نیستی. من بیخیال نوشتن شدم. میگم پیانو میگه هیچی. میگم پیانو، سالن، انعکاس درخت روی صورت سیاهش. هیچی نمیگه. د یچیزی بگو شازده. بغلت کنم منسجم میشی؟ بگم سلام منفجر و دور میشی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۸
... ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی