.

ابجکت

چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷ ق.ظ

نهایت،همیشه به دنیال زمزمه ی نامی بودم که فکر می کردم به گوشم خواهد رسید.

چرا خود نخواندم؟

خواسته ی من بود که پروا روایت قصه ها باشد و روایت تا نداشته باشد یا اصلا معنی برای معنای تمام واژگان بخیزد؟

امیلی یا آمیلی،برای تو که فرقی نمی کند.

نه،یکی هستن،حتما؟،اره.هوففف.مشکل این هست که از اول گفتم،زنان علیه زنان.اگر این نبود،که دیگر هیچ،الان داستان نمی نوشتم برای تو

یعنی کپی برابر اصل؟یا اصل برابر کپی؟.همان دیگر،از اول حرفت را بزن،نمی دانم.نمی دانم،دو نمی دانم پشت سر هم.یادم می اید که در زمینی اتش گرفتم.یا اتش مرا گرفته بود ول نمی کرد.همیشه اینطور می شود.نمی دانم.شاید بخواهم داستان را دوبار از اول تعریف کنم،ولی فکر نکنم اصلا یا حداغل فعلا.یک عکس هایی هستند که..منظورم دوربین که عکس را برایت چاپ می کند..خب خب..اره از همان ها.هنوز هست؟ اره که هست همه چیز هست..حتی عشق؟دنبال چی هستی؟منظور من چیز ها پایدار بود.... چرا ،هست؟جاودان؟این داستان ها یعنی چی؟اصلا این واژه وجود ندارد.تو دوربین خواستی؟عکس بگیری چاپ کند،این یعنی جاودانگی.تمام.عشق و این داستان ها به درد من که نمی خورد.تو شاید بخواهی زندگی خودت را خراب کنی،مختاری.ولی من نمی خواهم..ان هم تو،چی فکر کردی؟کالا بودنت را بیشتر از این تضمین نکن.همین حالا هم داستان همین است.نگاه به زمین و زمان و تاریخ کن.از تبلیقات گرفته تا رمان و فیلم و عکس و نقاشی و....من تتقصیری ندارم.ببین. تو میگی همه چیز علیه زن هست،خب،درست؟.ولی من می گویم اول اول باید این را گفت:زن علیه زن هست بعد شروع کنی به ادامه.نه حق با تو نیست..اصلا تو چی می دونی.اگر پایه باشی با همدیگه شروع می کنیم به جمع کردن نیرو. و نسل تمام نر های روی زمین را نابود می کنیم.موافقی؟بله که هستم.تو نگاه تاریخ کن..تا بوده زن یک شی بوده و هست.همه چیز همه چیز همه چیز حتی بین خودمون باشه ها،اون که بالا بالا هم هست.توسط مردان کنترل می شود.نگاه به تاریخ کن.همیشه زن شی بوده.یه تیکه گوشت.و جالب اینجاست. که از همین یک تیکه گوشت بودن هم لذت می بره.تو نگاه کن تروخدا.نمونه:لوازم ارایشی.استفاده از همین اشغال ها تا یه تیکه گوشت بودن؟مرد مرد مرد.یعنی چی؟تاریخ اینطور بود.مردان حکمرانی کردند و زنان را در اسارت خودشان دراوردند.همین و همین.حالا نوبت ماست.اصلا فمینیسم بره !@#!@$،اره پس چی فکر کردی.اشغال تر از خودش خودشه،برابری؟کدوم برابری؟چقدر ایده حقیری می تواند باشد.یعنی مرد مساوی زن؟حال ادم به هم می خورد.معلومه که مرد مساوی زن نیست.مرد،فغط یه دستگاه که راه می رود فقط برای یک هدف؟                                                                                           متوجه شدی که دیگه؟یا بیشتر غلط املایی داشته باشم؟                                                                                                                                         یعنی واقعا فکر می کنی هیچ مرد خوبی وجود ندارد؟نه،این حرف من نبود،ولی اخه خوب؟کجا؟کی؟چطور؟نه نه نه،خیلی کم،خیلی خیلی کم؟چیزی به نام مرد خوب وجود ندارد.اگر هم باشد مردانی که پسر هستند،یعنی چی؟یعنی مثل بچه ای که تو بغل مادرش می خنده؟تو اون سن؟نه،نه،یعنی اینکه مردانی هم وجود دارند که می توانند خوب باشند.تعداد ان ها کم هست شازده،کم،متوجه هستی؟کسی هم از وجود اون ها خبر ندارد.نه،نمی دونم اصلا نیست.نمی دونم بیخیال این قضیه شو.وقتی می گویم مرد.یعنی اکثریت این نر ها.یعنی هرچی تو دیدی و شنیدی.

می دونی من که دخترم به این چیزا فکر نکردم/نمی کنم،چطور تو که پسری این چیزا درگیرت کرده؟،اره.هوففف.مشکل این هست از اول گفتم............

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۶
... ...

روایت

نظرات  (۲)

نه،مشکل این نیست.

اصلا مشکلی در کار نیست..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی