.

کلمات کلیدی

خمودگی پیوسته

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸ ب.ظ

گفت کمش کن.حوصله ندارم.از هرچی اهنگه بدم میاد.از این راک و این داستان ها که دیگه هیچ.حالم به هم می خورد.ببین.این لعنتی یه جوریه که انگار اره می تونی کاری کنی.بی شرف شوق و امید و تونستن تزریق می کنه.منم می گم بس!بس کن.بس کن.نمی خوام گوش بدم دو دقیقه اومدی اینجا گوش کن.من بیرون هرچه باشه می گم اره و خم و راست شدم و می شم برای هر چه چیز و هر کس.ولی حالا اینجا نه.اینجا باید می کشم روی سرت.باید می کنم تو تنت.ببین.اینجا دیگه به من گوش کن.می تونی خب واقعا ممنون.ممنون.بیا بغلم.اگه نمی تونی گمشو بیرون تا گردنتو نشکوندم.یادمته روز تولدت با چاقوی کیک افتادم دنبالش و نزدیک شکمش کردم و گفتم زر نزن.روز تولد بود الان که دیگه هیچ.به دم و دستگاهی که دادم گربه خورد اصلا.گوش کن الان دستامو می کنم و پرت می دم.تکون نخور وگرنه گوشتو در میارم.حالا اگه می تونی فقط اگه سگش باشی تو چشام نگاه کن.نگاهش کردم.گفتم اهنگ گوش نمی دهیم.اشکالی ندارد.بیا اینجا چند البومم را نشانت دهم.فقط لطفا یک لیوان برایم بیاور.لیوان که بشکنی؟

گفت نگاه خودت کن.چی از اب درومد.ببین تو یه دلیل بیار که من تو رو دوست داشته باشم.گفت یه دلیل بیار که چرا از بودنت کنار خودم ناراحت نباشم.فقط یه دلیل!یه دلیل بی شرف!فقط نگام کن و بگو!زر نزن.فقط یک دلیل که امیدوارم بشم!یک جمله هم زیاده! یک کلمه بساز یا پیدا کن.یه غلطی کن دیگه.خسته شدم.بگو بگو چرا نباید از تو متنفر باشم.یک عکس گرفتم.نشستم.لامپ را خاموش کن لطفا.دلیل به درد خودت می خورد.برو پیدا کن و اگر نکردی پس بساز.من می خواهم بمیرم.خدانگهدار.اداب نیاز داشتم.اداب برای همه چیز.حتی کوچک ترین چیز ها.اصلا برای چی اینطور شدی؟لطفا هیچوقت فکر نکن با دیگران فرق می کنی!هیچوقت.تنها حرفی که زدم همین بود.قبلا یک مدت می گذشت و فراموش می شد.ولی اینه برای همین یاداوری ها کوبیده شده اینجا.

گفتم دو متر و یکم بیشتر یا کمتر نور می خواهم.برای خودم است،بله.رفتم بیرون.رفتم سمت انباری.انباری که خراب شد.قبلا اتاق بوده ظاهرا.من که ندیدم.قدیم من که نبودم ولی حالا قدیم می زنم.بعد که نور را بردم سمت پنجره ی گل گرفته،شروع کردم به بستن.بستمش.تمام خودم را.از گردن.به سقف نداشته.حالا باید بروم چاقو بردارم و شکم خودم را پاره کنم.هرچه بود ریختم بیرون.شروع کردم به نفس زدن.نور هنوز محکم بود.هر چه بود محو شد.حالا باید بروم.باشد بیا یک اهنگ جدید پیدا کردم که می خواهم گوش دهم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۴
... ...

روایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی