.

کدام رنگ را از سه گانه‌‌ دوست داشتی؟

شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۰۵:۱۱ ب.ظ

چشم های‌م می خواهند بروند زیر هم.گفتم قبل‌ش بپرسم کدام رنگ را می خواستی. دوست داشتی. کلی. من گاهی فرق دارد. محدود نیست. پیراهن چهارخانه چیز دیگری‌ست. شلوار هم یک جین ساده. من که پارچه ای فعلا دارم. عجیب است ببینی مرا با شلوار پارچه ای.ولی حرف من فرق داشت. یعنی سوال من برای تو دنبال رنگ بود

کدام رنگ را دوست داری؟بیا برو سمت پدربزرگ. بعد هتل کالیفرنیا گوش دادیم گفت عوض‌ش کن.دروغ می گوید این. کی در هتل گیر می کند. گفتم نه گوش کن. دست را گذاشت بیرون و هوای خوب را دوباره مهمان کرد. گفتم دیگر صدای‌ت می کنیم الپادره. حالا اگر دوست داشتی بگو کدام رنگ. هم کیشلوفسکی هم خودت. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۱۸
... ...

روایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی