.

get me out of here

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۰۱:۴۱ ب.ظ

نفس‌م را نگه داشتم.یادم رفت. یادم رفته بود. یادم نیست. انعکاسی خالی و سراپا زندگی.وجود خالص و ادراکی ملموس و این حرف ها.باید در این لحظه یک نام برایت انتخاب کنم که همه چیز را زیبا و جدی ببنیم. چی زر می زنی؟

گفتم باید موهای‌م را کوتاه کنم.نفس کشیدم که بگویم. نفس کشیدم.اصلا من بودنی ندارم.باید فقط چشم ببندم.باید بمیرم به من. نتوانستم دستم را تکان دهم. شاید برای‌ت اینکار را کردم. شاید دیدمت. شاید امروز.شاید امروزی دیگر و دوباره تر از من. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۱۹
... ...

روایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی