.

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۹
  • ۰۳/۰۲/۰۹
  • ۰۳/۰۲/۰۷
  • ۰۳/۰۲/۰۷

من می روم

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۳۸ ب.ظ

خسته هستم.خالی نه!تکراری هم نه!نزدیک به تپه ها هم نیستم.شانی هم نگرفتم.هوا هم خوب است.خب من چیکار کنم؟اهنگی را هم نمی خوانم و گوش هم نمی دهم.فاصله می گیرم و می روم که بخوابم.اما خوابم نبرد!عجیب بود.عجیب.بیدار شدم.مرا کشید که بیدار کند.بیدار.خواب و تن از رفتن کشیده به بودنی تمام شده و تکرار به تکرار تکرار تکرار تکرار.خالی؟نه.نگاهم کن.شکسته.خسته هستم؟

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۲
... ...

ساما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی