.

ورم هایی که ادامه می روند

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۳۹ ب.ظ

یک فراموشی خاموشم.مرا دریاب.یادت برود!یادت برود!نگاه نکن و تمام بشو.نگاه کن.حالا فصل اسمان با ابر هایش رسیده.تو هرچه نیاز بود هستی.می دانی یعنی چی؟یک نیاز غم.یک اغوش و یک مادر.لالایی هایی که می دانم از کجا می ایند.خاموش می شوند.یک فراموشی خاموش به دنبال تمام وجودم می اید.خاموشم می کند.اتش می گیرم و تمامش می شوم مثل همیشه.حالا در فراموشی تپه ها نشسته ام.تو هر چه نیاز بود را خواهی تاباند.تو و این داستان طیف های خالی من.نگاهم کن.کاغذ حساس به نورم!مراقب باش!به یاد بیاور.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۳
... ...

ساما

نظرات  (۲۰)

تو کی هستی؟ با نقطه جوابمو نده.

پاسخ:
سلام. گَسْ. 

سلام.

فقط گَسْ ؟

یه چیز دیگه نه؟

پاسخ:
سلام. 

کافی نیست.

حرف بزن.

پاسخ:
شب بخیر. 

اگه میشد همین الان یه مشت بهت میزدم.

یک مشت سخت که شبت به خوبی بخیر میشد.

پاسخ:
سلام،مشکلی نیست. 

سلام.

شب بخیر.

پاسخ:
تو کی هستی؟ 

برف بودم.

هوا گرم شد.

آب شدم.

پاسخ:
سلام. 
از اشنایی با تو خوشبختم برفاب. 

سلام.

من نیستم.

پاسخ:

از مزه گس هیچوقت خوشم نیومده.

از آدمش هنوز نه.

پاسخ:

گس، اسمی که به وقت تولد گرفتی چیه؟

پاسخ:
سلام برفاب، اسمی که به وقت تولد گرفتی چیه؟

@برفاب @... ...

خب دو تا دیوونه خوردن به پستِ هم

پاسخ:

گفته قدیمی "سوال رو با سوال جواب نده".

سلام.

.

پاسخ:
سلام. 

از امروز دیگه با داییم قهرم.

سلام

.

 

پاسخ:
سلام.
من تو را خوب می شناسم.
نقطه مهمانت می کنم.
در پناه حق.

سلام.

اگر تو منو میشناسی یعنی خودم گذاشتم که بشناسی.

پس بشناس در پناه حق و نقطه.

.

پاسخ:
سلام.


شب بخیر.

پاسخ:
سلام.
الان شب نیست. 

سلام ایا من ادرس اینجا را به تو دادم برفاب؟ 

پاسخ:

سلام.

شب هست ولی معلوم نیست.

شب بخیر.

پاسخ:
سلام.
هوا خوب است. 

اگر منو میشناسی باید یادت باشه. سلام.

پاسخ:
سلام.
من تا به امروز ادرس وبلاگم را به یک نفر داده ام. 
اما گویا تو ان نیستی.
پس نمی شناسمت. 

سلام.

من هم تو را نمی شناسم.

هوا خوب است.

پاسخ:
سلام.
اها تو همان
"فواصلی بین نت ها بود"
هستی؟
خوب است که هوا خوب است. 

سلام.

"نه"

پاسخ:
سلام.
چه درخواستی داری؟ 

سلام.

منتظر برف شدن هستم.

پاسخ:
سلام. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی